Tampere haastaa ensimmäisenä Suomessa koko maailman Instagram-kuvakilpailuun!

21.5.2013

Mitkä ovat välkyimmät jutut sinun kaupungissasi? Mistä sinä haluaisit kertoa koko maailmalle? Tampereen seudulla välähtää taas, kun Tampere - All Bright! järjestää World’s Brightest! -valokuvakilpailun, joka yhdistää ihmiset ja kaupungit ympäri maailman.

KLIK! Nyt älypuhelin käteen ja kuvaamaan! Tampere All Bright! järjestää valokuvakilpailun ja haastaa kaikki maailmanlaajuiseen World’s Brightest! -kisaan.

− Suomi valittiin maailman parhaaksi maaksi ja Tampere sen houkuttelevimmaksi kaupungiksi. Siksi haluamme kutsua kaikki kertomaan oman kaupunkinsa välkyimmistä jutuista ja jakamaan ne koko maailman kanssa. Tavoitteenamme on luoda maailmanlaajuinen verkosto, jossa ihmiset voivat omin kuvin kertoa kaupungeistaan ja tutustua muihin. Samalla esittelemme Tampereen seudun hienoimpia asioita ja teemme Tamperetta ja Pirkanmaata tunnetuksi maailmalla, kertoo Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea Oy:n markkinointipäällikkö Karoliina Lehtonen.

Kampanjaa rummutetaan pääasiallisesti sosiaalisen median kanavissa eli Instagramissa, Facebookissa, Twitterissä ja YouTubessa. Kilpailuun voi osallistua lataamalla kuvansa joko Instagram- tai Twitter-palveluun. Kuvan yhteydessä käytetään avainsanaa #WorldsBrightest.

Mikä on siis homman nimi?

- Voit osallistua ottamalla kiehtovan kuvan kaupunkisi välkyimmistä jutuista
- Lataa kuva joko Instagram- tai Twitter-palveluun
- Käyttämällä kuvan yhteydessä Instagram/Twitter avainsanaa #WorldsBrightest osallistut kilpailuun
- Suosikkikuvaasi voit äänestää www.worldsbrightestphoto.com –sivustolla ja suosituimmat kuvat pääsevät mukaan finaaliin, jossa tuomaristo päättää voittajan eli maailman braiteimman kuvaajan
- Voittaja palkitaan viikon matkalla Tampereelle (sis. lennot, majoituksen ja Samsung Galaxy -kameran) ja hänen tehtävänään on taltioida Tampereen välkyimmät kuvat
- Kilpailu käynnistyy 19. päivä toukokuuta ja jatkuu neljän viikon ajan

Idea World's Brightest -kampanjasta tuli Tampereen ammattikorkeakoulun (TAMK) Proakatemiasta valmistuneilta Ekku Ristilältä ja Juuso Saastamoiselta. Vastaavanlaista kampanjaa ei ole Suomessa ennen järjestetty. Nuorten miesten perustama yritys Twinship & Co. vastaa kampanja ideoinnista ja toteutuksesta. Tredea on aiemminkin toiminut varsin onnistuneesti yhteistyössä TAMKilaisten nuorten kanssa. Esim. loppuvuodesta 2012 julkaistut Pirkanmaan mainoselokuvat ovat keränneet Youtubessa jo yli 60 000 katselukertaa (www.youtube.com/pirkanmaanbrandi).

Kilpailu alkoi 19.toukokuuta ja kestää neljä viikkoa. Suosikkikuvaansa voi äänestää osoitteessa www.worldsbrightestphoto.com, ja eniten ääniä saaneista raati valitsee voittajan kesäkuun puolivälissä. Voittaja palkitaan viikon kuvausmatkalla Tampereelle heinäkuussa. Palkinto sisältää lentolippujen lisäksi majoituksen, kameran ja pääsyn palkintoviikon kulttuuritapahtumiin. Kampanjan pääyhteistyökumppanit ovat SkyScanner, b2c.fi-verkkokauppa sekä Dream Hostel.

Lisätietoa kampanjasta: http://www.worldsbrightestphoto.com
Mainos YouTubessa: http://www.youtube.com/watch?v=uDmu0hezbns

Lisätietoja:
Karoliina Lehtonen, markkinointipäällikkö, All Bright!, puh. 050 572 0606, karoliina.lehtonen@tredea.fi                                                

« Takaisin